à
â
æ
ç
è
é
ê
ë
î
ï
ô
œ
ù
û
ü
Ÿ
ECTACO słownik polsko-francuski Słowniki elektroniczne Ectaco do nabycia u wydawcy

PUBLICITé

Polsko-francuski słownik terminologii prawniczej 2003 r., autorstwa Ewy Łozińskiej-Małkiewicz

(f.) publicité, (m.) caractèrepublic







































~ akt - (f.) publicité des actes~ dla stron - (f.) publicité desactes pour les parties~ budżetu - (f.) publicité du budget~ ksiąg wieczystych - (f.) publicitédes registres fonciers~ obrad - (f.) publicité des débats~ ogłoszenia wyroku - (f.) publicitéde la lecture de la sentence~ posiedzeń - (f.) publicité desséances~ publiczna - (f) publicité~ rejestru handlowego - (f.) publicitédu registre du commerce~ rejestru statków - (f.) publicité duregistre des bateaux/des navires~ rokowań - (f.) publicité desnégociations~ rozpraw sądowych - (f.) publicitédes actions en justice~ rozprawy - (f.) publicitéde l’audience~ uchylić - annuler/supprimerla publicité~ umów międzynarodowych - (f.) publicité des accordsinternationaux

Słownik prawniczo handlowy polsko-francuski Anna Słomczewska

publicité f, caractère public